• Home
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo – w pierwszej kolejności przeprowadzamy audyt 

Pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo – w pierwszej kolejności przeprowadzamy audyt 

Nie będąc widocznym, nie będziesz w stanie sprzedać zbyt wiele, tak niestety wygląda rzeczywistość e-commerce. Druga strona medalu, to jednak pozycjonowanie i budowanie wizerunku, dzięki któremu staniesz się na tyle widocznym, aby móc mówić nawet o silnej konkurencyjności Twojej witryny. Grunt to troska o jakość witryny, a w tym pomagają nam takie rozwiązania jak pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo. Na tym rozwiązaniem chcielibyśmy pochylić się przez chwilę w niniejszym artykule. Poznaj nowatorskie rozwiązanie, które jest w stanie wznieść Twój biznes wyżej niż mógłbyś przypuszczać.

Czym jest audyt strony internetowej?

Audyt strony internetowej to proces badania jakości witryny internetowej, dzięki któremu poznajemy jej aktualny stan techniczny, mający szczególny wpływ na możliwości pozycjonowania jej . Zidentyfikowanie ewentualnych błędów i zlokalizowanie obszarów wymagających szczególnej uwagi powinno być priorytetem każdego właściciela strony internetowej. Dokładny audyt jest więc niezwykle ważnym narzędziem, które pozwala usprawnić prowadzoną strategię lub wdrożyć nową np. pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo jeśli prowadzimy witrynę e-commerce. Dzięki temu mamy szansę na lepsze wyniki sprzedażowe i wyższe prawdopodobieństwo bycia dostrzeżonym przez potencjalnych klientów w sieci. 

Co warto zbadać?

Jeśli planujemy wdrożyć strategię pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo, audyt powinien obejmować wszystkie elementy wpływające na wydajność kampanii marketingowej. Dbałość o nawet najmniejsze szczegóły okazać się może kluczem do sukcesu, dlatego analizie powinny zostać poddane wszelkie obszary witryny i poza nią. Oto kilka najważniejszych elementów, które warto zbadać:

  • Analiza on i off-site – dokładna analiza wewnętrznych elementów strony internetowej np. jej responsywności, kontentu, struktury oraz zewnętrzna, zakładająca np. analizę jakości procesu linkowania, choć czynników jest dużo więcej;
  • materiały reklamowe – analizie poddane zostać powinny wszystkie elementy kampanii, takie jak teksty, zdjęcia czy filmy. Ocena ich skuteczności pozwala opracować skuteczną strategię marketingową i maksymalnie wykorzystać jej potencjał;
  • słowa kluczowe – audyt Google Ads bada skuteczność słów kluczowych, które są jednym z najważniejszych elementów całej kampanii. Wykorzystanie odpowiednich fraz gwarantuje napływ nowych klientów, dlatego warto zwrócić na ten aspekt szczególną uwagę;

Zalety przeprowadzenia strategii z Ebexo

Korzyścią, którą uzyskujemy stosując pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo, jest poprawa widoczności witryny ze względu na jej optymalne funkcjonowanie i atrakcyjne wygląd oraz treść, co z reguły prowadzi do lepszych wyników sprzedażowych. Wcześniejsze wykonanie audytu, pozwala również wprowadzić innowacyjne rozwiązania, gwarantując tym samym wysoką pozycję w SERP. Im lepiej widocznymi się staniemy, tym większa szansa, że uda nam się w niedalekiej przyszłości wyprzedzić konkurencję. Pozycjonowanie sklepów internetowych Ebexo nie jest kosztowne, doskonale sprawdza się w charakterze lokalnym jak i globalnym i dostarcza narzędzi budowy witryny, dzięki którym zadbamy zarówno o SEO jak i kwestię doświadczeń użytkownika.